De rijsthalmen worden afgesneden en in bundels te drogen gelegd

12 november 2016 - Banteay Srei, Cambodja

De rijsthalmen worden afgesneden en in bundels te drogen gelegd

Deze foto werd gemaakt op 12 november 2016 in Banteay Srei, Cambodja met een Panasonic DMC-TZ60.

1. Greet Zweistra:
    19 november 2016
    Hallo Yvonne en Frank, wat een prachtige reis maken jullie: blikverruimend, denk ik. Waren de zijderupsen lekker? Wordt er ook zijde gesponnen?
    Geniet van jullie avonturen ! Ik vind het prachtig om op de hoogte te blijven.
    Dank voor je mail!
    Hartelijke groet, Greet.
  2. Frank:
    20 november 2016
    Hoi Frank en Yvonne,

Ik heb hier ook wel eens gefrituurde sprinkhaan gegeten, maar daar hadden ze de pootjes, vleugels en sprieten wel afgehaald. Dit ziet er wel heel erg uit als: ik eet een insect! Was het wel OK? Te doen, lekker?
    Jullie blijven wel erg mooie foto's maken, de roeiwedstrijd, de schoolkindertjes in de rij en Frank met fiets tussen de koeien. Prachtig!
    Heel veel plezier nu in Vietnam. Ben heel benieuwd hoe jullie het voor ons ook bekende land ervaren.
    Groet, Frank
  3. Marie-Thérèse Meijs:
    23 november 2016
    Het klinkt allemaal heel bijzonder. En ook weer totaal anders van kleur en geur als de vorige reis. En dan die prachtige fotos. Op grote afstand geniet ik mee, behalve de gefrituurde diertjes. Die sla ik geloof ik over.