Naam:
Foto’s:
786
Video’s:

Over ons

Na mooie wandeltrektochten in de bergen (o.a. in de Franse en Italiaanse Alpen, Spanje, Nepal en Turkije) zijn we een aantal keren met de fiets op reis geweest. Behalve natuurlijk in Nederland hebben we gefietst in België, Frankrijk, Spanje, Portugal, Duitsland, Finland, Sri Lanka en in 2012 in de Baltische landen (Estland, Letland en Litouwen). In 2014 fietsten we ruim vijf maanden door Zuid-Amerika (Peru, Bolivia, Argentinië en Chili). In de winter 2016-2017 fietsten we vier maanden in Zuid-Oost Azië: Thailand, Cambodja, Zuid-Vietnam en Laos. In 2018 waren we in Namibië en Botswana, en in de winter 2018-2019 hebben we bijna vier maanden gefietst in Chili. Eind 2019 was onze bestemming het Afrikaanse eiland Madagaskar, waar we een rondreis maakten met auto en boot. Daarna maakte Covid verre reizen een tijd lang onmogelijk. Eind 2023 gaan we vier maanden fietsen in Midden-Amerika. Cancun in Mexico is eind november ons startpunt. Via Belize, Guatemala, El Salvador, Honduras, Nicaragua en Costa Rica eindigt onze reis in Panama City, van waar we in maart 2024 weer terug vliegen naar huis.

Bezochte landen

Wij hebben 64 landen (26%) bezocht:

Albanië, Andorra, Argentinië, Armenië, België, Belize, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Botswana, Cambodja, Chili, Costa Rica, Denemarken, Duitsland, Ecuador, El Salvador, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Honduras, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kaapverdië, Kroatië, Laos, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Madagaskar, Marokko, Mexico, Monaco, Montenegro, Namibië, Nederland, Nepal, Nicaragua, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Portugal, Rusland, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zimbabwe, Zweden, Zwitserland.