Nieuwjaarswens

26 december 2016 - Tat Lo, Laos

Nieuwjaarswens

Deze foto werd gemaakt op 26 december 2016 in Tat Lo, Laos.

1. Cocky:
    26 december 2016
    Dank jullie wel! Voor jullie natuurlijk hetzelfde. xx
  2. Irene:
    26 december 2016
    Alle goeds toegewenst voor het nieuwe jaar! Vele mooie momenten samen in goede gezondheid. Dat wens ik jullie toe.
  3. Cocky:
    26 december 2016
    Een liefdevol en vredig 2017 wens ik jullie.
  4. Henk:
    Ha Frank en Yvonne

Dank ! We wensen jullie een inspirerend en kleurrijk nieuw jaar, met natuurlijk ook sportieve hoogtepunten (Frank voorlopige planning 10-17 juni :)) Henk
  5. Henk:
    26 december 2016
    Hoi Frank, heb mij een week vergist , moet zijn voorlopig 17 - 24 juni :)

Groet^&!Henk
  6. Annemarie en Jean:
    26 december 2016
    Lieve Yvonne en Frank, ook voor jullie natuurlijk de beste wensen voor een goed en gezond 2017. Jullie beginnen daar in ieder geval goed. Liefs, Annemarie, Heleen, Ton en Jean
  7. Cas:
    Hoi Frank en Yvonne,
    3 Jaar geleden reisden wij rond deze tijd in Cambodja en Vietnam. Daarom, maar ook omdat jullie weer hele andere dingen beleven is het leuk om jullie avonturen te lezen. Alle goede wensen voor nu en het nieuwe jaar.
    Cas de Vries
  8. Miriam:
    26 december 2016
    Ik wens jullie een mooie voortzetting van jullie avontuurlijke reis en alle goeds in 2017. Dank voor jullie leuke reisverslagen en foto's, elke keer weer genieten. Hartelijke groet, Miriam
  9. Riena:
    26 december 2016
    Dank Frank en Yvonne, ik wens jullie ook een goed, gezond en avontuurlijk 2017.
  10. Niko & Evelyn:
    27 december 2016
    Ha Yvonne en Frank, bedankt voor jullie nieuwjaarswensen.Wij wensen jullie zeker een fascinerend en aantrekkelijk 2017 !!
  11. Luut en Priska:
    27 december 2016
    Hoi Frank en Yvonne, Bedankt voor jullie nieuwjaarswens. Jullie ook een heel goed en gezond 2017 gewenst met veel mooie fietsavonturen.
  12. Bernadet Ravesloot:
    28 december 2016
    Lieve beide. Natuurlijk ook vanuit Naarden niets dan goeds gewenst voor het komende jaar!
  13. Jeanette:
    28 december 2016
    Lieve Frank en Yvonne , bedankt en van ons een heel gezond en liefdevol 2017 gewenst net nog heel veel fietsplezier . Tot over 2 maanden en geniet ze nog volop van jullie reis.
  14. Renée:
    31 december 2016
    Lieverds! Ook van ons niets dan geluk&voorspoed voor jullie!! In alle opzichten een Goede Reis, veel liefs van Renée en Klaas