Reacties

Reacties 101 - 150 van 208

Naam Reactie Datum
N.E. van Waert de eerste vogel lijkt op een bijeneter, maar ik kan… 26 okt. '14
Jeanette Tja ik heb er thuis een hele mooie foto van , gemaakt… 26 okt. '14
Xander De vogel op de 2e foto is een uil !!!! Toch? 26 okt. '14
K.abgaryan Prachtige foto's wouw . Hier begint koud te worden… 25 okt. '14
Marianne Bariloche is echt iets voor jullie. Zeker in de lente!… 25 okt. '14
Raymond Top! Die Valle de la Luna nabij San Pedro de Atacama… 24 okt. '14
Frank Het blijft bijzonder en moeilijk te bevatten wat jullie… 22 okt. '14
Mth Waar doe je in godsnaam je boodschappen? Fantastisch… 21 okt. '14
Bernadet Ravesloot Wat zien jullie toch fascinerende zaken! Ben onder… 21 okt. '14
Linda En elke keer weer een nieuwe episode in jullie avontuur...… 21 okt. '14
Cocky Bikkels!! 21 okt. '14
Marianne Geen last van 'het recht van de sterkste'… 21 okt. '14
Sjakkelien van Lier Wat heeft gaucho Antonio Gil uitgespookt in zijn leven… 21 okt. '14
Irene Ik lees jullie prachtige verhalen, ook dat het niet… 21 okt. '14
Marten Mooie foto's wederom. Opvallend dat de naam van… 21 okt. '14
Erna Wat een belevenissen! Echt heel gaaf! Lekker genieten… 21 okt. '14
Alex Dag ontdekkingreizigers, Zo te zien borrelt het er… 14 okt. '14
Wouke Dag Frank en Yvonne, Dank voor het mee mogen genieten… 14 okt. '14
Nini Waanzinnig mooi, jullie foto's, films en verhalen.… 13 okt. '14
Yvonne Mathot & Frank van Waert Hoi Jeanette Het is een drielandenpunt. We zijn daar… 13 okt. '14
Juan rodriguez CICLI Hello I am the men of the camoing in Salta. 13 okt. '14
Jeanette "absolute vrijheid " dat is ook mijn gevoel… 12 okt. '14
Jeanette ja, zelfs een simpel bord is indrukwekkend! ookal… 12 okt. '14
Mieke wat weer geweldige foto's! en wie was er het… 12 okt. '14
Marten Lieve vrienden, wat een wonderschone plaatjes. De… 12 okt. '14
Jeanette Dit is echt adembenemend,! Ik zit als vanzelf in de… 11 okt. '14
K.abgaryan Hoi Yvonne en Frank . Wat is het mooi allemaal . Prachtige… 11 okt. '14
Bouwe Lijkt me dat je na zoveel moois en geweldige hoogtepunten… 11 okt. '14
Willem Es un viaje fabuloso ! Ja lekker die thermale baden… 11 okt. '14
Marianne Moest even nadenken. Wij zijn met de bus door San… 11 okt. '14
Irene Lieve Frank en Yvonne, Amazing....wat jullie allemaal… 11 okt. '14
Linda Geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken! Foto's… 10 okt. '14
Irma Lit Wonderschoon. 10 okt. '14
Irma Lit Absolute vrijheid. 10 okt. '14
Irma Lit Beetje spannend zo'n rokende berg. 10 okt. '14
Irma Lit Mooie kleuren. 10 okt. '14
Irma Lit Met de overgang van Bolivia naar Chili sluiten jullie… 10 okt. '14
Saskia Wauw!!! Dat is precies het stuk waar ik ben geweest… 10 okt. '14
Simone masmeijer Heerlijk om met jullie beelden en verhalen mee te… 8 okt. '14
Mariet wat een mooie verhalen heel veel plezier en succes… 5 okt. '14
Linda Wat betreft de rails-ongemakken in Nederland. De NS… 2 okt. '14
Alex Het werkt allemaal wel, zo te zien, heel anders dan… 2 okt. '14
Elly van Welie Vraag ik me toch af waar die mensen heen gaan. Ze… 1 okt. '14
Willem Fascinerend hoor, dat land van de Bolivianen, ik ben… 1 okt. '14
Gerrit en Ockje Hoi Frank en Yvonne, Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen.… 1 okt. '14
Marijke Hi, b8jzonder en behoorlijk spectaculair! Liefs 1 okt. '14
Mth Hoi, wat leuk, ik heb via bernadette jullie blog ontvangen… 1 okt. '14
Wouke Dag Frank en Yvonne, Wat een diversiteit aan ervaringen… 1 okt. '14
Linda Raar hè... zie ik jou daar staan in een onwaarachtig… 25 sep. '14
Linda Heeft iets onwerkelijks... fantasy... maar nee...… 25 sep. '14

 « Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »