Reacties
Reacties 101 - 150 van 208
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| N.E. van Waert | de eerste vogel lijkt op een bijeneter, maar ik kan… | 26 okt. '14 |
| Jeanette | Tja ik heb er thuis een hele mooie foto van , gemaakt… | 26 okt. '14 |
| Xander | De vogel op de 2e foto is een uil !!!! Toch? | 26 okt. '14 |
| K.abgaryan | Prachtige foto's wouw . Hier begint koud te worden… | 25 okt. '14 |
| Marianne | Bariloche is echt iets voor jullie. Zeker in de lente!… | 25 okt. '14 |
| Raymond | Top! Die Valle de la Luna nabij San Pedro de Atacama… | 24 okt. '14 |
| Frank | Het blijft bijzonder en moeilijk te bevatten wat jullie… | 22 okt. '14 |
| Mth | Waar doe je in godsnaam je boodschappen? Fantastisch… | 21 okt. '14 |
| Bernadet Ravesloot | Wat zien jullie toch fascinerende zaken! Ben onder… | 21 okt. '14 |
| Linda | En elke keer weer een nieuwe episode in jullie avontuur...… | 21 okt. '14 |
| Cocky | Bikkels!! | 21 okt. '14 |
| Marianne | Geen last van 'het recht van de sterkste'… | 21 okt. '14 |
| Sjakkelien van Lier | Wat heeft gaucho Antonio Gil uitgespookt in zijn leven… | 21 okt. '14 |
| Irene | Ik lees jullie prachtige verhalen, ook dat het niet… | 21 okt. '14 |
| Marten | Mooie foto's wederom. Opvallend dat de naam van… | 21 okt. '14 |
| Erna | Wat een belevenissen! Echt heel gaaf! Lekker genieten… | 21 okt. '14 |
| Alex | Dag ontdekkingreizigers, Zo te zien borrelt het er… | 14 okt. '14 |
| Wouke | Dag Frank en Yvonne, Dank voor het mee mogen genieten… | 14 okt. '14 |
| Nini | Waanzinnig mooi, jullie foto's, films en verhalen.… | 13 okt. '14 |
| Yvonne Mathot & Frank van Waert | Hoi Jeanette Het is een drielandenpunt. We zijn daar… | 13 okt. '14 |
| Juan rodriguez CICLI | Hello I am the men of the camoing in Salta. | 13 okt. '14 |
| Jeanette | "absolute vrijheid " dat is ook mijn gevoel… | 12 okt. '14 |
| Jeanette | ja, zelfs een simpel bord is indrukwekkend! ookal… | 12 okt. '14 |
| Mieke | wat weer geweldige foto's! en wie was er het… | 12 okt. '14 |
| Marten | Lieve vrienden, wat een wonderschone plaatjes. De… | 12 okt. '14 |
| Jeanette | Dit is echt adembenemend,! Ik zit als vanzelf in de… | 11 okt. '14 |
| K.abgaryan | Hoi Yvonne en Frank . Wat is het mooi allemaal . Prachtige… | 11 okt. '14 |
| Bouwe | Lijkt me dat je na zoveel moois en geweldige hoogtepunten… | 11 okt. '14 |
| Willem | Es un viaje fabuloso ! Ja lekker die thermale baden… | 11 okt. '14 |
| Marianne | Moest even nadenken. Wij zijn met de bus door San… | 11 okt. '14 |
| Irene | Lieve Frank en Yvonne, Amazing....wat jullie allemaal… | 11 okt. '14 |
| Linda | Geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken! Foto's… | 10 okt. '14 |
| Irma Lit | Wonderschoon. | 10 okt. '14 |
| Irma Lit | Absolute vrijheid. | 10 okt. '14 |
| Irma Lit | Beetje spannend zo'n rokende berg. | 10 okt. '14 |
| Irma Lit | Mooie kleuren. | 10 okt. '14 |
| Irma Lit | Met de overgang van Bolivia naar Chili sluiten jullie… | 10 okt. '14 |
| Saskia | Wauw!!! Dat is precies het stuk waar ik ben geweest… | 10 okt. '14 |
| Simone masmeijer | Heerlijk om met jullie beelden en verhalen mee te… | 8 okt. '14 |
| Mariet | wat een mooie verhalen heel veel plezier en succes… | 5 okt. '14 |
| Linda | Wat betreft de rails-ongemakken in Nederland. De NS… | 2 okt. '14 |
| Alex | Het werkt allemaal wel, zo te zien, heel anders dan… | 2 okt. '14 |
| Elly van Welie | Vraag ik me toch af waar die mensen heen gaan. Ze… | 1 okt. '14 |
| Willem | Fascinerend hoor, dat land van de Bolivianen, ik ben… | 1 okt. '14 |
| Gerrit en Ockje | Hoi Frank en Yvonne, Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen.… | 1 okt. '14 |
| Marijke | Hi, b8jzonder en behoorlijk spectaculair! Liefs | 1 okt. '14 |
| Mth | Hoi, wat leuk, ik heb via bernadette jullie blog ontvangen… | 1 okt. '14 |
| Wouke | Dag Frank en Yvonne, Wat een diversiteit aan ervaringen… | 1 okt. '14 |
| Linda | Raar hè... zie ik jou daar staan in een onwaarachtig… | 25 sep. '14 |
| Linda | Heeft iets onwerkelijks... fantasy... maar nee...… | 25 sep. '14 |


- Anne-Marie: welkom terug, ik heb genoten…
- Simone masmeijer: Hoi Frank en Yvonne, Heerlijk…
- Math: Gezocht! Kilo's Frank…
- Annemiek: Ha Yvonne en Frank, Leuk…
- Mini Kalivianakis: Ha Frank & Yvonne, Bedankt…
Alle reacties »