Reacties

Reacties 51 - 100 van 208

Naam Reactie Datum
Math Fijn om zo bij jullie achter op de bagagedrager te… 26 nov. '14
Michiel Galama Lees natuurlijk al jullie reisverhalen en bekijk met… 25 nov. '14
Jelle Scharringa Deze foto heb ik ook. Een van de allermooiste plekken… 25 nov. '14
Jelle Scharringa Puerto Natales! Daar drijven ze gewoon rond in de… 25 nov. '14
Jelle Scharringa Gaaf! Ze maken ook een geweldig geluid, hebben jullie… 25 nov. '14
Jelle Scharringa Ook wij waren blij dat we niet in de bus hoefden te… 25 nov. '14
Jelle Scharringa Ja, dat is een Konijnenuil, verwant aan de Steenuil… 25 nov. '14
Henk Ha Frank en Yvonne Ziet er prachtig uit - ook aan… 24 nov. '14
Cocky Wat een bijzondere belevenissen weer en wat een prachtige… 24 nov. '14
Marleen Wat een vrijheid! Prachtige foto's om daar straks… 24 nov. '14
Frank Wat een mooie bloemetjes, Yvonne! Staan ze in je gids?… 24 nov. '14
Erna Tsjonge wat zien jullie veel mooie en indrukwekkende… 24 nov. '14
Alex Is het omdat jullie het onderste puntje onderin op… 24 nov. '14
Sjakkelien Altijd weer blij als ik iets van jullie hoor want… 24 nov. '14
Willem Jawel hoor, lekker mate lurken uit een kalebas, die… 24 nov. '14
Marianne Mooie zin hoor: Ondubbelzinnig kennis.. Bespeur ik… 24 nov. '14
Marjolijn Hai Yvonne en Frank, De mailtjes kreeg ik al lang… 23 nov. '14
Nico Beste Yvonne en Frank, wat maken jullie een mooie… 16 nov. '14
Alex Dag werelddeelreizigers, het schiet goed op naar beneden… 16 nov. '14
Mariet mooi allemaal hoor! 15 nov. '14
Frank Hoi Frank en Yvonne, weer een indrukwekkend verhaal… 12 nov. '14
Bouwe Hi Frank en Yvonne, Kunnen jullie een keer een kaartje… 12 nov. '14
Wouke Dag Frank en Yvonne, Zo te lezen gaan jullie van hoogte… 12 nov. '14
Roland Wat een prachtige foto's. Jaloersmakend!!! Njoy. 12 nov. '14
Piet Mathot Fantastisch wat jullie allemaal zien. Ik ben met je… 12 nov. '14
Jeanette Mooi plaatje, lijkt me ook wel weer een lekker om… 12 nov. '14
Kathy Vander Werff Wow, what a trip! You two are fantastic! 6 nov. '14
Marleen heeee....die gansjes zien we ook wel eens in Westbroek-city!… 6 nov. '14
Piet Mathot Het verhaal en de foto's daarvan vind ik prachtig.… 3 nov. '14
Pieter Ook dit verslag en de foto's geven weer blijk… 2 nov. '14
Tjitske Hoi Yvonne en Frank, wat een verhalen blijven er maar… 2 nov. '14
Mth De video spreekt boekdelen. En ach hoe zielig de verkleumde… 2 nov. '14
Alex ja, die laatste foto geeft de doorslag, lekker atb… 2 nov. '14
Wouke Dag Frank en Yvonne, Vanmorgen moest ik aan jullie… 1 nov. '14
Henk He F + Y Jullie hebben gelukkig gewatteerde jassen… 1 nov. '14
Linda Ik dacht, dat ziet er wel kievit-achtig uit. Gegoogeld… 1 nov. '14
Linda Voor je het weet is het winter, schreef ik nog onder… 1 nov. '14
Sjakkelien Nou, het is in ieder geval geen saaie, voorspelbare… 1 nov. '14
Marianne Gaan jullie naar Puerto Montt in Chilii? Sneeuw en… 1 nov. '14
Wiep Prachtige foto's en verhalen ! Bij jullie sneeuw,… 1 nov. '14
Lianne Langelaan Mooie foto's! Leuk om jullie verhalen te lezen!… 1 nov. '14
Yvonne Mathot & Frank van Waert Linda: helemaal juist! Je hebt een portje gewonnen,… 29 okt. '14
Marjolijn Hallo, Wat een super tocht hebben jullie. Tijdje de… 29 okt. '14
Wouke Dag Frank en Yvonne, Wat een prachtige foto's… 29 okt. '14
Piet Mathot Wat een grote woestijn is dat zeg! groet van Papa… 29 okt. '14
Linda Wauw... !! 28 okt. '14
Linda Zó.... prachtig... en heftig ook, zo'n onmetelijke… 28 okt. '14
Linda Net effe gegoogeld en ontdekte dat steenuiltjes in… 28 okt. '14
Linda Prachtige natuurfoto's... volop lente... zoals… 28 okt. '14
Alex Zo, die roze woestijn mag er ook wezen, gods eigen… 26 okt. '14

 « Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »