Reacties
Reacties 51 - 100 van 208
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Math | Fijn om zo bij jullie achter op de bagagedrager te… | 26 nov. '14 |
| Michiel Galama | Lees natuurlijk al jullie reisverhalen en bekijk met… | 25 nov. '14 |
| Jelle Scharringa | Deze foto heb ik ook. Een van de allermooiste plekken… | 25 nov. '14 |
| Jelle Scharringa | Puerto Natales! Daar drijven ze gewoon rond in de… | 25 nov. '14 |
| Jelle Scharringa | Gaaf! Ze maken ook een geweldig geluid, hebben jullie… | 25 nov. '14 |
| Jelle Scharringa | Ook wij waren blij dat we niet in de bus hoefden te… | 25 nov. '14 |
| Jelle Scharringa | Ja, dat is een Konijnenuil, verwant aan de Steenuil… | 25 nov. '14 |
| Henk | Ha Frank en Yvonne Ziet er prachtig uit - ook aan… | 24 nov. '14 |
| Cocky | Wat een bijzondere belevenissen weer en wat een prachtige… | 24 nov. '14 |
| Marleen | Wat een vrijheid! Prachtige foto's om daar straks… | 24 nov. '14 |
| Frank | Wat een mooie bloemetjes, Yvonne! Staan ze in je gids?… | 24 nov. '14 |
| Erna | Tsjonge wat zien jullie veel mooie en indrukwekkende… | 24 nov. '14 |
| Alex | Is het omdat jullie het onderste puntje onderin op… | 24 nov. '14 |
| Sjakkelien | Altijd weer blij als ik iets van jullie hoor want… | 24 nov. '14 |
| Willem | Jawel hoor, lekker mate lurken uit een kalebas, die… | 24 nov. '14 |
| Marianne | Mooie zin hoor: Ondubbelzinnig kennis.. Bespeur ik… | 24 nov. '14 |
| Marjolijn | Hai Yvonne en Frank, De mailtjes kreeg ik al lang… | 23 nov. '14 |
| Nico | Beste Yvonne en Frank, wat maken jullie een mooie… | 16 nov. '14 |
| Alex | Dag werelddeelreizigers, het schiet goed op naar beneden… | 16 nov. '14 |
| Mariet | mooi allemaal hoor! | 15 nov. '14 |
| Frank | Hoi Frank en Yvonne, weer een indrukwekkend verhaal… | 12 nov. '14 |
| Bouwe | Hi Frank en Yvonne, Kunnen jullie een keer een kaartje… | 12 nov. '14 |
| Wouke | Dag Frank en Yvonne, Zo te lezen gaan jullie van hoogte… | 12 nov. '14 |
| Roland | Wat een prachtige foto's. Jaloersmakend!!! Njoy. | 12 nov. '14 |
| Piet Mathot | Fantastisch wat jullie allemaal zien. Ik ben met je… | 12 nov. '14 |
| Jeanette | Mooi plaatje, lijkt me ook wel weer een lekker om… | 12 nov. '14 |
| Kathy Vander Werff | Wow, what a trip! You two are fantastic! | 6 nov. '14 |
| Marleen | heeee....die gansjes zien we ook wel eens in Westbroek-city!… | 6 nov. '14 |
| Piet Mathot | Het verhaal en de foto's daarvan vind ik prachtig.… | 3 nov. '14 |
| Pieter | Ook dit verslag en de foto's geven weer blijk… | 2 nov. '14 |
| Tjitske | Hoi Yvonne en Frank, wat een verhalen blijven er maar… | 2 nov. '14 |
| Mth | De video spreekt boekdelen. En ach hoe zielig de verkleumde… | 2 nov. '14 |
| Alex | ja, die laatste foto geeft de doorslag, lekker atb… | 2 nov. '14 |
| Wouke | Dag Frank en Yvonne, Vanmorgen moest ik aan jullie… | 1 nov. '14 |
| Henk | He F + Y Jullie hebben gelukkig gewatteerde jassen… | 1 nov. '14 |
| Linda | Ik dacht, dat ziet er wel kievit-achtig uit. Gegoogeld… | 1 nov. '14 |
| Linda | Voor je het weet is het winter, schreef ik nog onder… | 1 nov. '14 |
| Sjakkelien | Nou, het is in ieder geval geen saaie, voorspelbare… | 1 nov. '14 |
| Marianne | Gaan jullie naar Puerto Montt in Chilii? Sneeuw en… | 1 nov. '14 |
| Wiep | Prachtige foto's en verhalen ! Bij jullie sneeuw,… | 1 nov. '14 |
| Lianne Langelaan | Mooie foto's! Leuk om jullie verhalen te lezen!… | 1 nov. '14 |
| Yvonne Mathot & Frank van Waert | Linda: helemaal juist! Je hebt een portje gewonnen,… | 29 okt. '14 |
| Marjolijn | Hallo, Wat een super tocht hebben jullie. Tijdje de… | 29 okt. '14 |
| Wouke | Dag Frank en Yvonne, Wat een prachtige foto's… | 29 okt. '14 |
| Piet Mathot | Wat een grote woestijn is dat zeg! groet van Papa… | 29 okt. '14 |
| Linda | Wauw... !! | 28 okt. '14 |
| Linda | Zó.... prachtig... en heftig ook, zo'n onmetelijke… | 28 okt. '14 |
| Linda | Net effe gegoogeld en ontdekte dat steenuiltjes in… | 28 okt. '14 |
| Linda | Prachtige natuurfoto's... volop lente... zoals… | 28 okt. '14 |
| Alex | Zo, die roze woestijn mag er ook wezen, gods eigen… | 26 okt. '14 |


- Anne-Marie: welkom terug, ik heb genoten…
- Simone masmeijer: Hoi Frank en Yvonne, Heerlijk…
- Math: Gezocht! Kilo's Frank…
- Annemiek: Ha Yvonne en Frank, Leuk…
- Mini Kalivianakis: Ha Frank & Yvonne, Bedankt…
Alle reacties »