Koffie in Westbroek

21 december 2014 - Westbroek, Nederland

Koffie in Westbroek

Deze foto werd gemaakt op 21 december 2014 in Westbroek, Nederland met een Nikon Coolpix S9500.

1. Alex:
    23 december 2014
    Welkom thuis lieve mensen. Jullie kijken nog wat verdwaasd rond en zijn sterk vermagerd, of vergis ik me? Leuk om te horen dat ik met nog 99 mensen jullie reis gevolgd heb. Kijk uit naar de lezing met lichtbeelden om na wat na te genieten en af te kicken!
  2. Mth:
    24 december 2014
    Ola, ineens thuis. Jullie kijken nog een beetje verwilderd op de foto.
    Dat kost nog even tijd om te wennen in NL.
    Af en toe maar een rondje fietsen om bij te komen....
    Ik ga de brieven missen, het straalt toch een beetje op je af als er avonturiers in Zuid-Amerika bezig zijn.

Liefs MTh
  3. Jaap en Marja:
    Hè Frank en Yvon!
    Welkom terug in Westbroek en bedankt voor jullie mooie reisverhalen en foto's.
    Het zal niet meevallen om weer aan de Nederlandse omstandigheden te wennen.
    Fijne feestdagen toegewenst....
    Groetjes,
    Marja en Jaap
  4. Elly:
    Ha Frank & Yvonne,
    Leuk om jullie weer in je vertrouwde omgeving te zien! Wel even wennen? Veel dank voor jullie supermooie inkijkjes in deze reis. Welkom thuis.
    We zien jullie graag binnenkort weer live!
    Lieve groeten, Elly&Kees
  5. Pieter van Vessem:
    24 december 2014
    Hoi Frank en Yvonne, fijn dat jullie weer terug zijn van jullie avontuur. En bedankt dat ik mee mocht reizen via de uitgebreide verhalen en foto's van jullie belevenissen.
    Groetjes Pieter
  6. Erna:
    25 december 2014
    Welkom thuis!!! Zal nog wel even wennen zijn.....
    Geniet lekker na met al die mooie foto's , herinneringen en verhalen!!
    Lieve groet!
    erna
  7. Annemiek:
    28 december 2014
    Ha Yvonne en Frank,
    Leuk dat jullie weer in Westbroek zijn! Hopen jullie binnenkort te zien en te spreken. Wij zijn vandaag teruggekomen van wintersport. Ook een ervaring. En zelfs in Westbrtoek gebeurt we 't een en ander. Echter een half jaar Z-Amerika met mooie foto's en verhalen is natuurlijk andere koek! Tot gauw, groetjes Annemiek en Bob