Reacties
Reacties 1 - 50 van 412
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Riet Sanders-Janssen | En nu fijn nagenieten. Alle mooie spannende momenten… | 27 mrt. '24 |
| Kathy Vander Werff | Glad to hear you are home safe. We very much enjoyed… | 26 mrt. '24 |
| Annelies Kampschuur | Bedankt voor de mooie verhalen! Groetjes, Annelies | 24 mrt. '24 |
| Jeroen | Welkom thuis, bedankt voor de mooie verhalen! | 24 mrt. '24 |
| Kees Otte | Bedankt voor de mooie verhalen en prachtige foto's! | 24 mrt. '24 |
| Jaap en Marja | Met plezier jullie mooie reisverhalen gelezen en de… | 24 mrt. '24 |
| Willem C. | Goeie terugreis en welkom thuis! | 23 mrt. '24 |
| Luut | Welkom in dit koude, natte en winderige kikkerland. | 23 mrt. '24 |
| Ralph | Vanochtend na mijn operatie donderdag naar de knotgroep… | 23 mrt. '24 |
| Caro van Slooten | Welkom thuis in Nederland, na deze prachtige reis! | 23 mrt. '24 |
| Pim Ziegelaar | Wat een ellende met de fietsen en wat een incasseringsvermogen… | 23 mrt. '24 |
| Cocky Kleingeld | Dank Yvonne en Frank voor jullie prachtige verhalen… | 23 mrt. '24 |
| Simone | Bedankt voor jullie leuke verslag, het was leuk om… | 23 mrt. '24 |
| Wim Mathot | Wat een pech met die fietsen.... Goede reis terug… | 23 mrt. '24 |
| Bouwe | Wat een mooie reis weer! Met ladingen ervaringen en… | 23 mrt. '24 |
| Joost | Welkom thuis. | 23 mrt. '24 |
| Peter | Bedankt voor jullie mooie avontuurlijke verhalen.… | 23 mrt. '24 |
| Math | Het stressvol einde wordt straks onderdeel van de… | 23 mrt. '24 |
| Marjolijn | wat een armoede zeg | 23 mrt. '24 |
| Getine | Het is leuk geweest jullie te kunnen volgen in alle… | 23 mrt. '24 |
| Anton | Wat een bijzondere reis met prachtige verhalen en… | 23 mrt. '24 |
| Petra Willems | Bedankt voor alle mooie verhalen. Wij hebben ervan… | 23 mrt. '24 |
| Annelies en Ton | We hebben genoten van jullie verhalen over jullie… | 23 mrt. '24 |
| Henk | Welkom terug in de koelte van het vlakke Nederland! | 23 mrt. '24 |
| Anne-Marie | Welkom terug. Ook ik heb genoten van jullie reisverhalen… | 23 mrt. '24 |
| Arie | Wat een fantastische reis! En dus weer heelhuids terug.… | 23 mrt. '24 |
| Nico | Welkom terug. Ik hoop je snel weer te zien en te spreken. | 23 mrt. '24 |
| Marianne | Nu ja, toch wel iets om boos over te worden! Wat maakt… | 23 mrt. '24 |
| Bert en Ine | Bravo! Mooie belevenissen. Goede reis terug. Hier… | 23 mrt. '24 |
| Joke | Ik heb genoten van jullie verhalen en bijpassende… | 22 mrt. '24 |
| Femke | He wat stom dat die hoezen hier niet werden geaccepteerd… | 22 mrt. '24 |
| Roelien | Ik heb genoten van jullie mooie verhalen. Vooral jaloers… | 22 mrt. '24 |
| Sjakkelien | Jammer van dit stressvolle einde en welkom in het… | 22 mrt. '24 |
| Riena | Welkom terug, | 22 mrt. '24 |
| Yvonne Mathot & Frank van Waert | Ik ken die bidon niet. Misschien uitleg via de app?… | 19 mrt. '24 |
| Jan en Lucie | Mooie foto's en verhalen weer! Leuk hoor om zo… | 18 mrt. '24 |
| Pim Ziegelaar | De inwoners van de landen waar jullie doorheen reizen… | 18 mrt. '24 |
| Elly | Dank voor alle mooie verhalen én foto's! | 18 mrt. '24 |
| Wim Mathot | Proost op een mooi laatste stukje en en goede terug… | 17 mrt. '24 |
| Yvonne Mathot & Frank van Waert | In alle acht landen was het erg warm. Max. in de schaduw… | 16 mrt. '24 |
| Gerrit | Maakt het nog uit of je de route van zuid naar noord… | 16 mrt. '24 |
| Lidia | Prachtig blauw | 15 mrt. '24 |
| Lidia | Kiekeboe | 15 mrt. '24 |
| Jeanette | Prachtig! | 15 mrt. '24 |
| Jeanette | Heel mooi ! | 15 mrt. '24 |
| Cocky | Lekker!! | 15 mrt. '24 |
| Yvonne Mathot & Frank van Waert | Dat doen we om de beurt Gerrit. En dan toch ook samen… | 15 mrt. '24 |
| Gerrit | Mooi al die verhalen, ik vraag me ondertussen wel… | 15 mrt. '24 |
| Annelies Kampschuur | Prachtige foto's!! Mooi verhaal! Bedankt! | 15 mrt. '24 |
| Femke | Wat mooi, die vlinders! Gelukkig krijgen jullie ook… | 15 mrt. '24 |


- Riet Sanders-Janssen: En nu fijn nagenieten. Alle…
- Kathy Vander Werff: Glad to hear you are home…
- Annelies Kampschuur: Bedankt voor de mooie verhalen!…
- Jeroen: Welkom thuis, bedankt voor…
- Kees Otte: Bedankt voor de mooie verhalen…
Alle reacties »